انتشارات سیمین دخت

عرضه کننده کتب پزشکی / فوریت های پزشکی / اورژانس های طبی پیش بیمارستانی ( پایه و میانی و پیشرفته ) / امدادگر اورژانس / درسنامه / بانک سئوالات پیش بیمارستانی / الیوت ( استادی در تئوری موجی الیوت / آدرس : خیابان کامرانیه / ابتدای فرمانیه غربی پلاک 10 واحد 8 / همراه :09123058104 ( آزاد )

تریاژ تلفنی
ساعت ٩:٥٠ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٩/٧/٥   کلمات کلیدی:

تلفن امروزه به یک وسیله ارتباطی حیاتی در ارائه خدمات سلامتی تبدیل شده است . افزایش آگاهی از هزینه ها و دسترسی به سرویس های خدمات سلامتی ، استفاده مشتریان این خدمات از تلفن را به میزان قابل توجهی افزایش داده است تا از آن برای تعیین میزان فوریت مشکل پیش آمده و نیاز به رسیدگی های پزشکی استفاده کنند . بخشهای اورژانس ، پزشکان خانواده و سایر اراده دهندگان خدمات بهداشتی درمانی با سئوالات زیادی در خصوص ضرورت دریافت خدمات پزشکی مواجهند که اغلب برای اجتناب از صرف هزینه های غیر ضروری جهت دریافت این خدمات می باشد . با استفاده از دستورالعملهای سازمان یافته و مدون تریاژ(الویت بندی) تلفنی بیماران ، پرستار می تواند با اطمینان کافی به سئوالات پاسخ دهد ، درحالیکه اعمال سلیقه های شخصی به حداقل می رسد .

در این محیط خدمات سلامتی بهداشتی به سرعت در حال تغییر ،داروها ، درمان ها، ابزارهای پزشکی و شیوه های تشخیصی درمانی هر روز دگرگون می شوند . اخیراَ داروهای بدون نسخه تایید شده توسط موسسه دارو و غذای امریکا(FDA) به اشخاص کمک کرده است تا برخی شرایط را در گذشته نیاز به ویزیت پزشک داشت ،در منزل درمان شوند. درمان های وابسته به زمان مثل ترومبولیتیکهای مورد استفاده برای سکته مغزی یا حمله قلبی ، تریاژ سریع را به یک ضرورت مهم در سیستم فوریت های پزشکی تبدیل کرده است .

کتاب « دستورالعملهای تریاژ تلفنی برای پرستاران » ارائه دهندگان خدمات بهداشتی درمانی جهت پرسش سئوالات مناسب برای ارزیابی سریع شدت مشکل و همچنین کمک به تماس گیرنده برای اتخاذ تصمیم آگاهانه جهت استفاده از خدمات بهداشتی درمانی یاری می کند . این دستورالعمل ها برای تشخیص بیماری تماس گیرنده طراحی نشده اند .

این کتاب راهنما، شامل 200 دستورالعمل است که طیف وسیعی از شایع ترین علامتها، اختلالات و فوریتهای پزشکی را در بر می گیرد . مشکلات بهداشتی درمانی مختص بزرگسالان ، کودکان ، زنان باردار و افرادی که مبتلا به بیماریهای مزمن هستند و سالمندان نیز لحاظ شده اند. این دستوالعمل به ترتیب حروف الفبای انگلیسی تنظیم شده اند تا کسی که ارائه دهنده خدمات بهداشتی می باشد ، دستورالعمل مناسب را به سرعت پیدا کند . یک گروه از کارشناسان ، تمام  این دستورالعمل ها را مرورکرده اند تا از دقت و به روز بودن توصیه ها مطمئن شوند .

کتاب « دستورالعملهای تریاژ تلفنی برای پرستاران » یک منبع جامع است برای موسسه های پزشکی ، بخش های اورژانس ، مراکز فوریت های پزشکی ، درمانگاه ها، مدارس ، مراکز مراقبت در منزل ، بخش های بهداشت حرفه ای ، دست اندرکاران خدمات بهداشتی و همه پرستارانی که جهت ارائه مشاوره به آنها تلفن زده می شود مفید است .

 

برای گرفتن اطلاعات بیشتر در مورد کتابهای انتشارات اعم از موجودی و قیمت جدید کتابها می توانید با شماره 09123058104 و یا به سایت www.tajanbook.ir   مراجعه فرمایید . با تشکر


 
به پرشین بلاگ خوش آمدید
ساعت ۱:٠٥ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٩/٧/۳   کلمات کلیدی:
بنام خدا

كاربر گرامي

با سلام و احترام

پيوستن شما را به خانواده بزرگ وبلاگنويسان فارسي خوش آمد ميگوييم.
شما ميتوانيد براي آشنايي بيشتر با خدمات سايت به آدرس هاي زير مراجعه كنيد:

http://help.persianblog.ir براي راهنمايي و آموزش
http://news.persianblog.ir اخبار سايت براي اطلاع از
http://fans.persianblog.ir براي همكاري داوطلبانه در وبلاگستان
http://persianblog.ir/ourteam.aspx اسامي و لينك وبلاگ هاي تيم مديران سايت

در صورت بروز هر گونه مشكل در استفاده از خدمات سايت ميتوانيد با پست الكترونيكي :
support[at]persianblog.ir

و در صورت مشاهده تخلف با آدرس الكترونيكي
abuse[at]persianblog.ir
تماس حاصل فرماييد.

همچنين پيشنهاد ميكنيم با عضويت در جامعه مجازي ماي پرديس از خدمات اين سايت ارزشمند استفاده كنيد:
http://mypardis.com


با تشكر

مدير گروه سايتهاي پرشين بلاگ
مهدي بوترابي

http://ariagostar.com